آموزش دریافت فاکتور

آموزش دریافت فاکتور

آموزش دریافت فاکتور

اطلاع از آموزش دریافت فاکتور به کاربران کمک می کند بتوانند با موفقیت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

فاکتور فروش سندی است که خریدار از فروشنده دریافت می کند. در این سند تمامی اطلاعات لازم مثل: نام مشتری، نام فروشگاه، قیمت کالا، شماره فاکتور و… درج شده است. کاربرد دریافت فاکتور خرید به این دلیل است که بدانیم چه کالایی و با چه مشخصاتی را خریداری کرده ایم.

پرداخت فاکتور در سایت آوینتک آخرین مرحله برای نهایی کردن فرایند خرید کالا است. پس از خرید از آوینتک شما به راحتی می توانید فاکتور خرید را در پنل کاربری خود مشاهده و سپس آن را دریافت کنید.

کاربرد دریافت فاکتور خرید

امروزه یکی از اقدامات اساسی اکثر سایت های فروشگاهی حرفه ای صدور فاکتور برای مشتریان است. این موضوع علاوه بر اینکه در وقت مشتری و فروشنده صرفه جویی می کند، مهر تاییدی بر اعتبار فروشگاه است. و باعث می شود اعتماد مشتریان به فروشگاه جلب شود.

در حقیقت رسید کالا (فاکتور) یک توافق نامه قانونی است که رضایت مشتری و فروشنده را نسبت به قیمت و شرایط فروش نشان می دهد. با این حال، استفاده از فاکتورها مزایای دیگری نیز دارد.

فاکتور های خرید در صورتی که حاوی نام فروشنده و مشتری، توضیحات و قیمت کالا یا خدمات و شرایط پرداخت باشند، می توانند به عنوان سوابق قانونی نیز عمل کنند و همچنین تضمین دهنده خرید ایمن هستند.

زیرا فاکتور یک سند قانونی است که بخشی از فروش است، درج تاریخ سررسید در فاکتور باعث می شود.

هر گونه شک و شبهه در مورد زمان پرداخت را از بین برود، بدین ترتیب امکان انکار اطلاعات مربوط به پرداخت نیز وجود نخواهد داشت. بنابراین دریافت آن پس از خرید محصول الزامیست.

 

 

چگونه فاکتور را دریافت کنیم؟

در این مطلب از سایت آوینتک نحوه دریافت فاکتور خرید را به شما به صورت محتوای ویدئویی و متنی آموزش خواهیم داد.

  1.  برای دریافت فاکتور خرید مانند هر سایت فروشگاهی دیگری باید به نشانی اینترنتی آوینتک مراجعه کنید. در صفحه اصلی لازم است که به قسمت ثبت نام یا نمایه آدمک بروید و با وارد کردن شماره تماس و پسورد خود وارد حساب کاربری خود شوید.

(قبل از هر چیزی مطمئن شوید که فاکتور خرید شما در سایت ثبت شده باشد)

  1.  پس از ورود به پنل کاربری در این بخش باید مشخصات خود را به صورت دقیق وارد کنید، طبیعتا این اطلاعات بر روی فاکتور نهایی گنجانده خواهد شد.
  2.  در بالای صفحه نمایه فهرست را مشاهده می کنید، پس از کلیک بر روی آن به قسمت سفارش ها دسترسی پیدا خواهید کرد.
  3.  در آخرین صفحه شما گزینه مشاهده فاکتور را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی آن می توانید فاکتور و یا رسید کالای خریداری شده خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید. و در صورت تمایل آن را به صورت فایل PDF دانلود نمایید.

(در این قسمت شناسه منحصر به فرد فاکتور نیز وجود دارد. که به شما امکان می دهد تا بتوانید کالای خریداری شده به همراه مشخصات آن را استعلام بگیرید.)

  1. برای دانلود فایل فاکتور خرید باید از طریق گزینه سبز رنگ بالای صفحه اقدام کنید. با کلیک بر روی آن وارد صفحه PDF خواهید شد، سپس می توانید آن را با عنوان دلخواه خود در قسمت فایل ها ذخیره کنید.
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *